SPA etikett

  • Hooldusele aega broneerides palun veenduge, et Teil pole vastunäidustusi soovitud hooldusele.
  • Oma tervisliku seisundi eripäradest teavitage kindlasti hoolduse läbiviijat.
  • Kui Teil on eelistus kindla hoolduse läbiviija osas (arst, massöör, kosmeetik, juuksur), palume seda kindlasti aja broneerimisel öelda. 
  • Palume Teil broneeritud hooldusele saabuda võimalusel 5 minutit varem, et jõuaksite jätta üleriided garderoobi ja teavitada vastuvõtu töötajat oma saabumiset.
  • Kui Te ei saa broneeritud ajal hooldusele tulla, palume sellest esimesel võimalusel meie vastuvõttu teatada.
  • Kui Teil on spa kinkekaart, palun esitage see vastuvõttu enne hooldusele minekut.
  • Kui Te saabute autoga, on Teil võimalik parkida auto hotelli Dorpat parklasse. Selleks palume Teil eelnevalt spa vastuvõtust küsida parkimiskaart ja paigaldada see auto esiklaasi alla.
  • Palume Teil koheselt informeerida hoolduse läbiviijat, kui tunnete ennast hoolduse ajal ebamugavalt, kui Teil on külm, kuum, valus jne.
  • Massaaźidel, vanni- ja saunahooldusetel on Teil soovi korral võimalik kasutada ühekordset pesu, mille annab Teile hoolduse läbiviija. Isiklikke ujumisriideid (trikood, päevitusriided, ujumispüksid) ega käterätte ei ole vajalik kaasa võtta.
  • Soolakambri seansid algavad igal täistunnil. Enne soolakambrisse tulekut palume mitte kasutada aerosoolseid jm. lõhnaaineid (lõhnaõlid, deodorandid).
  • Massaaźidele, vanni- ja saunahooldustele tulles palume eelnevalt eemaldada ehted : kaelaketid, käevõrud, kellad jm. ehted
  • Spaas viibimise ajal palume Teil võimalusel oma mobiiltelefon lülitada hääletule reźiimile, et mitte lasta häirida ennast ega teisi spa kliente.
  • Hooldusele aega broneerides palun veenduge, et Teil pole vastunäidustusi soovitud hooldusele.