Rühmatreeningud

Rühmatreeningud on suunatud kõigile, kes soovivad säilitada ja parandada enda kehalist võimekust. 
Kõik meie treenerid on füsioterapeudid.

Rühmatreeningute tunniplaan  
alates 11.september 2017.a. - 18. detsember 2017.a.


Teenerid:
Seljatreening    Anni Tatsi   K 18:00; R 12:00
Seljatreening            Kerli Djomina   E 17:30  T 12:00
Pilates seljale     Lisette Tõnutare   T 18:00
Lihashooldus        Kerli Djomina N 18:00
Hiina tervisevõimlemine  Sirje Penjam   E  18:30  vastavalt: 4.12 / 18.12
Jooga võimlemine            Kaupo Tamm  E  18:30   vastavalt: 11.12

Eelregistreerimine pole vajalik!
Hinnad:
1x pääse   8€
5x  pääse 35€
10x pääse 59€*
20xpääse       99€*
UUS! Eakatele 65 +  1x pääse   2.50€
*Ostes 10 või 20x pääsme, saad taastusraviarsti konsultatsiooni tasuta 
ISIC, ITIC ja IYTC kaardiga -12%
Dorpat kliendikaardiga -10%
Jalanõudeta (sokkides) on kõige mugavam treeningutes osaleda. 
Majasiseseks liikumiseks soovitame kaasa võtta mugavad vahetusjalanõud.

UUS! Lihashooldus

Treeningtund pinges lihaste lõõgastamiseks, lihaste ainevahetuse ning liigesliikuvuse parandamiseks. Tunnis kasutatakse erinevaid venitustehnikaid, sealhulgas nii staatilisi kui dünaamilisi venitusi.  Tund sobib kõigile, kes tunnevad, et keha on pinges või kel esineb õlavöötmepiirkonna või seljavalusid. Tunnis osalemine ei eelda head painduvust. Treeningu kestus on 50 minutit. Treener Kerli Djomina.  

Seljatreening

Treeningtund selja tervise heaks. Tunnis keskendutakse kehatüve ja seda toestava lihaskonna tugevdamisele, õigete lihasaktivatsioonimustrite kinnistamisele ja lülisamba liikuvusele. Tunnis kasutatakse lihtsaid harjutusi ja neist pakutakse erinevaid raskusastmeid, et iga klient saaks just endale sobiva koormuse. Tund sobib nii seljavalu ja õlavöötmepingete leevendamiseks kui ka ennetamiseks. Treeningu kestus on 50 minutit. Treener Anni Tatsi/ Kerli Djomina.

Pilates - seljale

Klassikalisel Pilatesel põhinev, ent selja tervisest lähtuvalt kohandatud treeningtund, mis sobib hästi nii seljavalude leevendamiseks kui profülaktikaks. Harjutused on kergesti jälgitavad ja tundi juhendav füsioterapeut annab alati ka erinevate raskusastmete vahel valida. Tunnis keskendutakse kehatüvelihaste tugevdamisele, kasutades selleks klassikalise Pilatese põhimõtteid: keha asendikontroll, keskendumine, täpsus, sujuvus, liigutuslik kontroll ja hingamine. Treeningu kestus on 50 minutit. Treener Lisette Tõnutare.

UUS! Hiina tervisevõimlemine

Hiina tervisevõimlemise tunnis mõjutatakse erinevate tehnikatega Hiina meditsiini alustalaks olevaid punkte ja meridiaane. Antakse näpunäiteid, kuidas märgata kehas tekkinud ebamugavustunnet või pinget ja ise leevendada oma terviseprobleeme, et vältida haiguse väljakujunemist ja säilitada tervis. Tervis – see ei ole ainult haiguse puudumine, vaid hea enesetunne ja energiatase.  Treeningu kestus on 50 minutit. Treener Sirje Penjam

UUS! Jooga võimlemine

Joogavõimlemise tunnis on võimalik kogeda oma keha erinevate liigeste liikuvust ja lihaste elastsust. Harjutusi teostatakse erinevate raskusastmetega, seega igaühele leitakse jõukohane variant. Läbi erinevate võimlemisharjutuste liigutatakse läbi kõik keha liigesed, et vähendada selja pingeid ja valusid ning osata neid ära hoida. Tunnis omandatakse praktilisi oskusi  erinevatest lõdvestustehnikatest  ning tutvutakse joogaliku hingamisega, mille abil on võimalik tuua rohkem energiat ja tasakaalukust meie igapäevaellu. Treeningu kestus on 50 minutit. Treener Kaupo Tamm.



Meie ägedad treenerid Kerli, Anni ja Lisette


 Lisaks on meil  UUS võimalus ! 
  Komplekteeri ise oma rühm max 8 inimest ja lepi kokku treeningu aeg! 
  Hind supersoodne – max 8 inimest 39€!!
*****************************************************
Broneeri aeg kas telefoni teel 510 9944, 7337 197 või kirjuta info@tartutervisekliinik.ee